Last van een virus, malware, spam of storende pop-ups tijdens het internetten? HijackThis helpt je graag verder.

Welkom op HijackThis, op dit forum kan je terecht voor gratis hulp bij het verwijderen van virussen, malware en andere schadelijke software. Als gast kan je alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren.

Klik hier om een gratis account te registreren!

Donaties

Ben je tevreden over de manier waarop onze medewerkers je geholpen hebben op HijackThis.nl? Of wil je HijackThis.nl een hart onder de riem steken om dit vrijwilligerswerk verder te kunnen blijven doen? Overweeg dan eens of je een (vrijblijvende) donatie aan ons forum kan doen. Met dank bij voorbaat voor de donatie die je aan HijackThis.nl hebt gedaan!

donaties

Ad.adserverplus pop-ups

Vragen over software-problemen
Forumregels
Plaats hier a.u.b. geen FRST/RSIT/DDS/HijackThis logjes!
Deze sectie is alleen bestemd voor algemene computerproblemen.
Problemen die veroorzaakt worden door infecties zullen worden behandeld in de daarvoor bestemde sectie van het forum.
Plaats reactie
Thomsthoms
Lid
Besturingssysteem: Windows 7
Bescherming: Avira antivirus

Ad.adserverplus pop-ups

Bericht door Thomsthoms » 22 sep 2012 12:32

Beste Hijackers,

Tijdens het surfen met firefox of chrome krijg al tijden pop-ups van ad.adserverplus. Nou lees ik overal op deze fora mooie oplossingen om dit virus te verwijderen, maar die zijn allemaal computergebonden volgens mij (omdat iedereen steeds zijn logs moet posten).
Zou iemand mij hier ook mee kunnen helpen?

Bij voorbaat dank!

Abraham54
Collega Helper
Besturingssysteem: Windows 7 Professional x64
Bescherming: Kaspersky 2017 IS
Contacteer:

Re: Ad.adserverplus pop-ups

Bericht door Abraham54 » 22 sep 2012 22:57

Gewoon je eigen log posten in de sectie DDS/HijackThis logfiles van dit forum.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Domheid is ook een gave God's, maar men mag haar niet misbruiken.

Plaats reactie